همه چی در باره ی ای تی و کامپیوتر

۱۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۲ ثبت شده است

دانلود اهنگ های اذری وفارسیتوسط (sadoshad.rozblog.com)

sadoshad.rozblog.com)دانلود اهنگ های اذری وفارسیتوسط (sadoshad.rozblog.com)
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

وب سایت مفیدبرای دانشجویان کامپیوتر وای تی2(p30learning.com)

وب سایت مفیدبرای  دانشجویان کامپیوتر وای تی2(p30learning.com)
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۳ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

انبوه ای از فیلم و عکس با حجم بالا را برای دیگران ایمیل کنید

احتمالا شما هم برای ارسال فایل با حجم بالا توسط ایمیل در سرویس دهنده های معروف میل نظیر جیمیل،یاهو  با پیغام هایی نظیر اینکه “فایل شما بیش از اندازه بزرگ است” و… مواجه شدید،حال توسط سرویس Kicksend میتوانید براحتی فایل هایی مثل عکس،فیلم و .. را با حجم هایی بالاتر از ۱ گیگابایت و بدون محدودیت حجمی برای دیگران ارسال کنید.
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

پرتال طلا و جواهرات

Zar یکی از بهترین پرتال های پارسی طلا و جواهرات میباشد که شامل بخش هایی نظیر قیمت آنلاین طلا،معرفی کانیها و سنگهای گرانبها،اخبار طلا، سکه و ارز و مقالات تخصصی و عمومی درباره طلا و جواهرات میباشد.
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

دیاگرام،نمودار،UML و بسیاری دیگر از اشکال تصویری را آنلاین رسم کنید

به دنبال راهی سریع و آسان برای کشیدن نمودارهای خود هستید؟ وبسایت Diagram یک نرم افزار تحت وب فوق العاده برای کشیدن نمودار و دیاگرام به صورت آنلاین  و بدون نیاز به نرم افزار است که دارای ابزاری بسیار خوب برای کشیدن اشکال و نمودارهای تجاری،مالی،تکنولوژی،UML و.. میباشد.پس از کشیدن نقشه میتوانید بسیار آسان آنرا در سیستم خود ذخیره کنید.
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

مشاوره تعیین نام

اگر به دنبال نامی مناسب برای فرزند،شرکت و تجارت خود هستید میتوانید در وبسایت پارسی   Esm نامهای بسیار زیبا و اصیل پارسی،آذری،گیلکی و.. را به همراه معنای نام آنها پیدا کنید.طراحی ظاهری سایت شاید در نگاه اول کمی کلاسیک به نظر برسد اما بانک اطلاعاتی سایت تقریبا جامع و خوب میباشد.
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

براحتی نامه مجازی بنویسید

Bubbles به شما این امکان را میدهد که نامه های خود را مستقیما از طریق مرورگر دستگاه خود ارسال کنید. شما میتوانید همانند دنیای واقعی تصاویر،اشکال، نوع، رنگ، طرح و یا کولاژ خاصی را برای نامه خود انتخاب کنید و یا اینکه اگر از صفحه لمسی استفاده میکنید با دست خط خودتان نامه را نوشته و آنرا برای دیگران و یا کاربران این سرویس ارسال نمایید.همچنین bubbles دارای یک شبکه اجتماعی کوچک نیز هست که به شما این قابلیت را میدهد تا با دیگر کاربران این سرویس دوست شوید و متن ها خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

ساختن تصاویر متحرک در عرض چند ثانی

تصاویر متحرک که اغلب با پسوند gif از آنها یاد میشود در وب و نرم افرار های تحت وب دارای محبوبیت خاصی هستند،حال اگر شما میخواهید بسیار سریع و بدون نیاز به نرم افزار از چند تصویر ثابت خود یک تصویر متحرک ایجاد کنید میتوانید توسط وب سرویس Makeagif        اینکار را براحتی انجام دهید.
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

وب سایت مفیدبرای دانشجویان کامپیوتر وای تی

وب سایت مفیدبرای  دانشجویان کامپیوتر وای تی برای دانلود فیلم های اموزشی و جزوه و.....................http://p30student.com
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی

جستجو در آگهی های استخدام

کار اینفو مکانی برای جستجو آگهی استخدامی در شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی در استان های مختلف کشور میباشد.موتور جستجو این وبسایت نسبت سایت های مشابه دارای گزینه های بیشتر برای انتخاب و فیلتر کردن میباشد همچنین سایت از نظر بروز بودن و بهینه بودن در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد. شما نیز میتوانید وبسایت و سرویس های جالب و کاربردی که سراغ دارید را در قسمت نظرات معرفی کنید.
ادامه مطلب...
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صدیقی